Depremin en fazla olduğu bölgeye geleli 3 sene oldu. Hayatımda hiç deprem hissetmeyen ben burda nerdeyse her gün deprem hissettim. Hamileliğimden bu zamana kadar da sürekli deprem yaşadım ve bu bende psikolojik olarak korku yaratmaya başladı. Mesela oturduğum yerde sallanıyorum. Ayaktayken başım dönüyo bi anda. Veya titreme geliyo hemen eşyalara bakıyorum sallanıyo mu diye. Hatta hamileliğimde öyle şiddetlileri hissettim ki doğumumu bile o yüzden yapamadığımı düşünüyorum. Mecburen sezaryen olmuştum. Bu korkuyu yenmenin yöntemi varmı. Psikolojik tedavi almaya kadar gidicek yoksa bu. Daha dün hissedilir bi deprem yaşamışız ama ben ayaktaydım hissetmedim arkadaş aradı tek başınaymış çok korkmuş. O kelimeyi duyduğum anda bile tüylerim ürperiyo. Bugün eşim evde değil ama kızımı yalnız uyurken bırakıp diğer odaya gitmeye korkuyorum. Ne yapmam lazım bu durumda ben?