Ilaydaa Merhaba bunu kullanan var mı bebekte karaciğer enzimlerini yükseltiyor dikkatli kullanılmalı diyenler var çevremde kullanıp böyle sıkıntısı olmayan var mı
oglumubeklerken Ilaydaa solgar b12 kullanmıştım. Bu bahsettiğiniz durum nasil anlaşılıyor. 8.ayda bebeğime yapılan kan tahlillerinde hiç bir sorun çıkmadı hatta sadece b12si düşük çıktı. Bahsettiğiniz durumu ilk kez duyuyorum burda kullanan birçok kişi vardı.
Ilaydaa oglumubeklerken ben bi yorumlarda görmüştüm karaciğer enzimlerine baktırmalısınız her ay düzenli arttırıyor solgar bi 3 ay kullandıysanız 3 ayda ara vermelisiniz diyordu. Çevremde bir kişi daha söyleyince burdaki kullanan annelere sorayım dedim merak ettim yaşayan var mı yoksa böyle bi durum olmuyor mu
oglumubeklerken Ilaydaa yok hayır 4 buçuk aylıkken falan başlamıştım kutu bitene kadar kullandım 6.aya kadar falan sanırım tam hatırlamıyorum