sihirbakani Kızlar kullanan var mı bebeğim en son 3700 kilo idi 44 günlük selepy baby 1 numara kullanıyordum.ama baby me markasını merak ediyorum.1 numara mi alayım.kalıpları nasıl? kullanan varsa yazarsa sevinirim
carpediem___ sihirbakani 2ay 10 günlük olduk doğduğundan beri kullanıyoruz memnunuz ve e bebekte şuan baby me bez lerde 2.si %40 indirim var zaten normal de de piyasaya göre uygundu şimdi daha uygun stokladık
incitanem3 sihirbakani çok memnunum tüm gece değiştirmiyorum çiş yaptığında çünkü kuru tutuyor pişik yapmiyor
Liyakaplan Merhaba ben ebebekten deneme amacli 2 numara kullanmistim yaklasik 5 kilodaydi bebegim. Bez fena degildi. Baby turcoyu da almistim ordan, ondan hic memnun kalmadim sizdirma ve pisik oldu.