Herkese merhaba oğlum 3 aylık sanırım hasta oluyor üzerinin değişmesinden hiç hoşlanmıyor çok fazla ağlıyor kıyafetine kakası çıktığı için iki kez değiştirmek zorunda kaldım çok ağladığı için çok hızlı davranamadım o esnada üşümüş olabilir bugün de sesi kısık gibi ağlarken burnu akıyor ve huysuz uyumak istemiyor önerebileceğiniz bir şey var mı doktora gidene kadar