nazo58 Ben doğumdan itibaren mene+mama gidiyorum. İlk tavsiyem aptamil kullanmayın olacak. Ben de bir kez zorunlu olarak almıştım o dönem bebeğim memeden uzaklaştı. Çünkü aptamil çok sıvı ve şekerli. Ben mama olarak baby goat kullanıyorum tavsiye ederim. İçeriği temiz, şeker yok, keçi sütlü, doyurucu ve Türk malı 😊 ben genelde emzirdikten sonra 60 cc falan veriyordum.