Oğlum 24 ay 15 günlük. Hem gündüz hem gece çok yoğun emen bir bebekti. 22 aylıkken konuşarak ikna etme ve dikkatini başka şeylere yonelterek azaltmaya çalıştım. Başarılı olamadım. 24 aylik olduğunda sabır taşı aldım. İlk gün emmedi. Ama ikinci gün o şekilde bile emdi. Ben de o günden sonra sadece geceleri emmesine müsaade ediyorum. Gündüzleri yara bandı yapıştırıyorum. 10 gün oldu. Hala sürekli meme için ağlıyor. Biberon ve emzik de kabul etmiyor. Nerede yanlış yapıyorum. Önerilerinize çok ihtiyacım var.😐