Doğumdan 1 ay kadar sonra başladı 5.aydayım hala dökülüyor ve aşırı dökülüyor saçımı açamıyorum at kuyruğu yapamıyorum araştırdım 6 aya kadar normalmiş bu dökülme kellik yapmazmış 6 aydan sonra geçmezse doktora gitmeyi düşünüyorum. Plasenta adlı şampuanı aldım o bile fayda etmedi 1 aydr kullanıyorum normalde dökülmeye hemen etki eden bir şampuan. Bekliyorum biraz daha kısacası.