bakma-bana4 El kız bebek elbise almak istiyorum elinde olup uyguna satmak istiyen var mı ? Var ise özel tartışma açıp ordan resimleri atabilir misiniz ? Arkadaşlar şuan kız bebegime hamileyim 0-12 ay arıyorum
OptimusPrime bakma-bana4 Elbise dediğiniz baya normal elbise mi yoksa alt üst gömlek falan mı? M Bende mont bot spor ayakkabı sandalet var ilgilenirseniz 24 nuamra bot 24 spor ayakkabı 25 sandalet. 24-36 ay mont 5 takım 0-3 ay şapkalı kendinden eldivenli patikli var. Portbebe var.
Betul-08 bakma-bana4 isterseniz atayım toplu ama özel tartışma açmayı bilmiyorum hepsi tertemiz tam kaldıracaktım bende
papatya_1125 bakma-bana4 canım Kocaeli Gebze mi tanıdığım var gebzede özelden yazdim istersen bir bak