Oğlum aşırı hareketli ve her yere , her şeye zarar veriyor. Televizyonu duvara monte ettirmemize rağmen bir yolunu bulup ulaşıp çekme konusunda aşırı ısrarcı ve oyuna çevirdi resmen. Sadece bizim evdeki televizyon için böyle değil. Annemlere gittiğimizde de sürekli vuruyor sallıyor, kablolarını çekiştiriyor. Bunu gözümüzün içine baka baka kasıtlı yapıyor. Etrafta herhangi birinin telefonunu gördüğü an yere fırlatıyor. Kumandaları da aynı şekilde. Oyuncaklarını sürekli dağıtıyor. Rafta ne varsa çekip atıyor. Odada adım atılacak yer kalmıyor. Bütün dolaplarımda kilit var ancak hepsini açmayı öğrendi. Dolapları sürekli açıp içindekileri etrafa fırlatıyor. Eline geçen her şeyi fırlatıp atmasından aşırı yoruldum. Sürekli bize vuruyor. Kızdığı an suratıma paylatıveriyor mesela. Kendi kendine yemek yemeyi bıraktı ve sürekli benim yedirmemi istiyor. Fırsatını bulduğu an yemekleri de fırlatıp atıyor ya da saçına başına sürüyor. Ağlaması bile bağıra bağıra. Sürekli bizi sinir etmek için çabalıyor sanki. Eşimin de benim de tahammülümüz kalmadı artık. Oğlumuza karşı sakin kalacağız diye sürekli birbirimize sarar olduk. Üst değiştirmek bile eziyet. Kan ter içinde kalıyoruz iki kıyafet giydireceğiz diye. Durmak bilmiyor. Annem tek başına baktığı günlerde eşim ve benim olmadığım zamanlarda böyle olmadığını , bize kasıtlı yaptığını söylüyor. Kreşe başladığından beri bu davranışları kat ve kat arttı. Resmen onu bırakıyor oluşumuzu bunumuzdan getiriyor ama ben çok zorlanmaya başladım artık. Bu yoldan geçen çözüm bulan anneler desteğinize ihtiyacım var. 27 aylık bu arada.