Aysah Bimin altın sütünü veya Migrosun sek markalı günlük sütlerini kullanıyorum sütü kaynatıp parmağımı içerisine soktuğumda 7 saniye kadar tutabilicek dereceye gelene kadar ılımaya bırakıyorum activiyanın sade yoğurtlarıyla mayalıyorum ben 4 adet almıştım onlar bitince kendi yoğurdumla mayalamaya başlıcak artık 1 litre süte 1 paketin tamamını koyuyorum ilk önce yoğurdu bi kasede güzelce açıyorum 2 kepçe süt ile açtıktan sonra tencereme koyuyorum sütü 1-2 dönecek kadar karıştırıyorum fırını 100 derecede 5-6 dk ısıtıp kapatıyorum kavanoza doldurup ağzı açık bir şekilde fırında mayalanmaya bırakıyorum 5-6 saat daha sonra fırından alıp kavanozların kapağını kapatıp 3-4 saatte buzdolabına koyuyorum taş gibi yoğurt oluyor geceden yapmıştım şu an buzdolabındalar öğleye yeriz artık oğluşumla ters çevirincede akmıyor denedim 😂çok güzel tutuyor bu şekilde 😍