Çok sıkıntı yapıyorum 7 ay 3 günlüğüz hala desteksiz oturamıyor, örümcek ve mama sandalyesinde otutturuyorum sürekli iş güç fırsat kalmıyor diye bari oralarda otursun egzersiz amaçlı diye ama yok oturamıyo hala . Endişe etmelimiyim ne zaman oturur acaba ?