Znurr MrvMstf 4-5 gün de tamamen bitmişti, hiç ameliyat olmamış gibiydim. Ama devamlı yürümek lazım ben hiç yatak yüzü görememiştim
Boraninannesii MrvMstf 1 haftada geçti bebeğim sarılık olunca kendi acımı unuttum alışa alışa geçti hemen
Obiranne_ Günde azaldı 5. Günde tamamen bitmişti ben hastane de çabuk ayağa kalkmaya çalıştım kalktım yürüdüm falan eve gelince de durmadım sürekli gezindim iş yapmaya çalıştım ama dikişimi patlatmışım o yüzden biraz sıkıntı çektim
zei Ben çok yürüyemedim acıdan ama bebeğim sarılık olduğunda mecburen hastaneye git gel derken 1. Haftada iyileşmiştim
Caglabaki Yataktan ve koltuktan kalkmak işkence gibiydi ama kalkınca gayet iyi yürüyordum acı çok yoktu ilk 1hafta zorlandım kalkarken sonra geçti yani olabildiğince yürüyün ayakta kalın çabuk toparlanıyor