Bebegim suan 23 aylik son 1 aya gelinceye kadar evde yaptığım yemeklerden hep yerdi cok iştahlı bir bebek degildi hic bir zaman ama herseyin tadina bakıyordu. Ama son 2 hafta hasta oldu hala hava tutuyoruz ve sadece Cicibebe dışında herseyi reddediyor. Yemekleri konuşarak yaptik olmadi. Oyunlarla yaptik olmadi. Zorla yedirmeye çalıştık olmadi oturup ağladım cok üzülüyorum lütfen akil verin…