Bildiğim kadarıyla genital bölgede kullanım başlığı ile yapmanız gerekir bu işlemi ve öncesinde jilet kullanmamış olmanız gerekir. Neyse ben direkt tavsiye vermeye geldim, 2013 te özel bölgeme ve koltukaltıma lazer attırdım ama diot değil Alexandrait. Dediler ki hamile kalınca tekrar çıkar, cart curt. Oğlum 7 aylık olacak benim iki bölge de hala tertemiz. Ve jiletlediğim için yaptırmadan önce bir kökten üç tane falan çıkıyordu. :)
Güzellik merkezinde değil tıp merkezinde yaptırın. Çünkü aletlerin lisanslı olması gerekiyor hastanelerde, güzellik merkezleri çok denetimsiz.
Kol bacak için de Philips Lumia kablolu, evladiyelik yatırım. 2017 de aldım. Tüylerim o kadar bitti ki tek tük çıkanlar kalınlaşsın da tekrar atıyım diye bir buçuk yıldır jiletliyorum kolumu bacağımı. Bu bir buçuk yıl içinde hamilelik geçirdim, siz düşünün. :) Bunlara bir göz atarsanız epilatörün bir tür işkence aleti olduğuna ikna olacaksınız. 🤗