13.5 aylık oğlum bi kaç gündür altını falan değiştirirken banyo yaparken, özel bölgesi ile oynuyor ve gülüyor. Normal mi acaba, eşim kaşınıyor mu acaba falan dedi. Altını da yıkıyorum hiç ıslak mendil kullanmıyorum. Keşif sürecinde falan mı acaba geçici mi emin olamadım