Benim de kızımda var maalesef 2 haftadır, biz doktora götürdük. Doktor birşey gelmese de burnunu serum fizyolojik ile temizlememizi söyledi 9 aylık olduğu için ilaç kullanamazsınız dedi ciğerlere inmemesi için bizde temizliyoruz sürekli birşey gelmese bile inşallah geçer bu şekilde