Oğlum 3 buçuk yaşında. Her markete gittiğimiz de bir şey istiyor ve bu çoğunlukla oyuncak. Yiyecek konusunda anlaşıyoruz sadece bir şey alma hakkı oluyor çok isterse 2. Meyve sebze isterse zaten alıyorum. Ama oyuncaklara gelince almadan çıkmak istemiyor. Yine de almıyorum ama yerlerde sürüne sürüne götürebiliyorum eve ağlayarak. Markete girmeden anlaşıyoruz ısrar yok diye ama girince unutuyor. Oyuncak istedi almadım diye kendimi suçlu da hissediyorum ama alırsam devamı gelir. Kafam çok karışık siz ne yapıyorsunuz bu konuda 🙁🙁🙁