1defnem Rkydmn Bende ikisini büyütüp sonrasında kendi yaşantıma dönmek onların geleceği için çabalamak istiyorum
Sevda26 Geçmiş olsun. Araları çok yakın. Çok zor zamanlar olacak. Büyüdüklerinde de çok yorulacaksın. Saba burada çıkıp da çok kolay olacak diyemem. Keşke büyümesi bekleseydin. Ne diyelim
MinnakvLiva Zor olur tabi benimde 27 aylık kızım var 5-6 sene düşünmüyoruz şuan Allah korusun diyoruz ikimizde 😂😂
Birminikannesiyim 1defnem çok şükür bazen ağrılı bazen iyi idare ediyoruz 2. Biraz daha zor geliyor sanki
MinnakvLiva Rkydmn sanmıyorum 2ye denk gelicek ama 1e gelsede olur babası bakıyor zaten okul zamanıda o götürür getirir ödev yaptırır ben karışmam😂😂
Rkydmn MinnakvLiva bizde eşimle görev paylaşımı yaptık ben yazdırıyorum o okutuyor ama kızımla çok zorlanıyoruz ödevi 2 3 saati buluyor yapması. Çevremdekilere hep söylüyorum denk getirmeyin diye🤣
Rkydmn MinnakvLiva valla yardımcı olması o kadar güzel ki arada annem geliyor böyle yerde elmas bulsam bu kadar mutlu olmam. Resmen üstümde ki ağırlığın yarısını alıyor. 🤣