mavigiller benim 6 güne falan geçmişti çünkü iltihaplanma vardı ilk başlarda emzirdikten sonra bir ağrı oluşuyor benim mastit olabileceğim hiç aklıma gelmemişti o yüzden fazla sütü sağım yapmadım emzirdikten sonra,kısacası önerim fazla sütü sağman ve bol bol emzirmen 3 doktora gittim hepsinin de tavsiyesi bu yöndeydi en son cagre antibiyotik ve geçmezse enjektör veya ameliyat