Edanurbalci Bebeğim yedi aylık olcak az kaldı bikaç gündür farkettimki göbek deliğinden sarı iltihap geliyor kuruyor. Acaba kötü bişeymi acil doktoruna götürmelimiyim?
Tugce Edanurbalci Birkaç gündür farkında olup da acil doktoruna götürmek hiç mantıklı değil. Yarın sabah uzman doktora götürmelisiniz, elbette.