incitanem3 Bebeğim bir haftadır kabız tuvaletini yapamıyor ama gaz çıkarıyor normal mi anne sütüyle besleniyor
Ozgeayazmuhammed incitanem3 bu aylarda benim bebeğim de aynı sorunu yaşıyordu. Normal yazmışlardı ama bebeğim hiç durmuyordu yapmadığı için. Fitil alın diyen bı kesim vardı birde doktora sorun diye gitttim neyse özel hastahaneye doktora 1000 lira verdim ultrason falan baktı o fitili yazdi yolladı . Bu kadar boşuna param gittti keşke direk gidip eczaneden ilacı alsaydım dedim . Sizde baktınız olmuyor bence fitil alın yarısını verin hemen yapıyor. Ben 1 ay bu kabızlık yüzünden uğraştım sonra düzeldi çok şükür
Tugce incitanem3 Siz armut, incir gibi lifli meyveler tüketin. Meyvelerin kuruları da aynı işi görür. Bebeğinizin alerjisi yoksa süte kuru incir koyup birkaç saat buzdolabında beklettikten sonra için. Sütünüz ile bebeğinize yardımcı olur. Onun dışında anne sütü ile beslenen bebeklerde 10 gün müdahale edilmiyor
Eda88 incitanem3 lavman yaptirmak isterse yaptrmyn bizimde basimiza geldi bilmiyodm gazi da coktu rahatladi ama iyi degilmis
FNaz Anne sütüyle beslenen bebeklerin 1 haftaya kadar kaka yapmamaları normal ama 1 haftayı geçtiyse bir doktora götürmeni tavsiye ederim geçmiş olsun .
Elifnaz_anne Ozgeayazmuhammed benim doktorum fitil yazmıştı evde bulundur çok ağlarsa verirsin boşuna doktorlarda gezdirme dedi fitili bı kere kullandım sonra düzene girdi
Haffuse Bebegin kabiz degil ki, anne sutu zaten, nekadar icse de nasil bir kaka bekliyorsun ki demisti doktor😂 Bizde rekor 8 gun, Hicbisey yapmana gerel yok, gaz cikariyorsa, akisina birak, yapar bu gun yarin