Busraaa11 3 ay önce doğum yaptım aşırı saç dökülmem var kan değerlerim normalmiş neler yapabılırım çok cansız duruyor saçlarım
Arelmommy Busraaa11 Bende aynı durumdayım cnm ne yaptıysam geçmedi saçımı açmaya korkuyorum hep toplu saçım oluk oluk elime geliyor kel kalıcam yakında🤦🏻♀️
mavigiller Busraaa11 ayy benimde dökülmeye başladı yeni 2 aydan sonra çözümü yok herhalde cildirilcak bir durum çözümü olan ise yarayan bir şey bulursanız bana da haber verin lütfen 😢
yalnizkalp Busraaa11 kelin ilaci olsa kendi kafasina surer ve o kel ben oluyorum bacim sacim kalmadi😭😭
FNaz Hamilelikte birden yükselen hormonlar doğumdan sonra birden düştüğü için saç dökülmesi görüle bilirmiş bu endişe edilecek bir durum değilmiş geri geliyormuş saçlar
FNaz Bebetom benimde 4 aydır var doktorum öyle söyledi endişe edilecek bir durum yokmuş ki saçlarım elime geliyor yanmış gibi saçımı toplamaya korkuyorum 😦
Bebetom FNaz aynen banyoda taramıyorum kurutamıyorum açtığım an hepsi elimde ip ince oldu resmen azaldı saçlarım 😢😢
sugacemds Degerlerimiz normalse once hafifliyor sonra normale donuyor. Bebek saci bile cikiyor. Uzun sure emziren arkadaslarim dokulmelerinin de uzun surdugunu ama sonra durdugunu soylemislerdi, ben baglanti kuramadim ama benim de 3 4 ay siddetli dökülmüştu.