Kuzeymiram Sezaryen gobegini sporla geciren varmi neler yaptiniz , benim normalde kilom 52 53 tü ama dogumdan sonra 46 kiloya dustum ve halen çıkamadım kilo alamiyorum ama göbegim var biraz nasil halledicem