Anneko Merhabalar arkadaşlar kızım 9 aylık ve yeni yeni yürümeye başladı dışarı çıktığımızda da artık yürümek istiyor. İlk adım ayakkabısı önerir misiniz hangi marka ve nasıl bir şey almalıyım link varsa atabilirseniz daha çok sevinirim
1ruzgarmasali Anneko kesinlikle vicco. Adidas, Nike hepsini denemiş biri olarak tavsiyemdir. vicco en rahatı en iyisi şaşmayın derim
cheesecake Anneko ben vicco aldım ama agır geldi sanırım oğlum yürümek istemedi trendyoldan Hummelin ayakkabısını aldım dışarda daha rahat yuruyo
1ruzgarmasali Anneko ilk adim olarak geçen bütün modelleri rahatlıkla alabilirsiniz hepsi çok güzel modeli hoşunuza gideni alın derim
Anneko cheesecake bugün birkaç model denedik ama onlar da inanılmaz ağırdı adım atarken ayağını zor kaldırdı zaten küçük ve minnak bir kız birde o ayakkabıyı giyince ayağında sanki ödünç ayakkabı gibi durdu vicco deneme şansım olmadı maalesef