Kızlar bugün bebeğim 4. ay aşılarını oldu m.park göztepe hastanesindeydik fakat 150 tl aşı ücreti aldılar bizden artık böyle denildi. Başına böyle bişey gelen var mı? pazartesi sağlık bakanlığına arayıp soracağım. Bu arada bebeğimin özel sigortası mevcut aşı ücreti diye aldılar