Kizlar 1 yasinda oglum var. Genelde hep bana yapisiyor yakami birakmiyor. Coook nadir boyle bi bakiyorum kendi kendine 10 15 dk oyuncaklarıyla oynuyor. Bende azcik dinleneyim diye sesibi cikartmiyorum. Sonra acaba boyle yalniz buyuyen arkadas edinmeyen bebeler gibi mi olur onla birlikte mi oynamaliykm diye dusunuyorym. Sizce hangisi daha guzel tek oynamayi bilmesi mi iletisim halinde oynamasi mi