Canım stresli bir döneminde birden benim de kalp atışlarım hızlanıyordu bir süre devam etti geçti sonradan anladım tansiyonum düşüyormuş üşüme de geliyordu mesela bana..Tansiyon çok düşerse de çarpıntı yapar benim sonradan geçti zaten bir de vitaminlerine kan değerlerine de baktır özellikle araç kullanırken korkardım yolda kalbim hızla atar diye ama korkularımın üzerine gittim hep arabada çarpıntı olsa bile takmamaya çalıştım mesela yalnızken de aynı şekilde ..