Gamze225 ilk baslarda sağıyodum nen bidaha hiç sağmadım. Kilo alımı gayet iyiydi hiç mama kullanmadık emzirdiğim sürece. İçindekileri suan hatırlamıyorum ama dilruba hanımın sayfasında çayı paylasıyolar arkasında yazıyodu. Hepsinden bir çay kasıgı atıyodum sıcak suyun içine 5 dk demleyip süzüp içiyodum günde 3 defa