Annelerim 1 hafta oldu kızımın altı cok fena bir şekilde pişik ile kaplandı beyaz teni gözükmüyor bile
Perşembe günü acile gittim iki tane krem yazdi, alerji ilaci yazdı hala ayni hatta daha fazla fazlalaştı ne yapacagimi bilmiyorum her yolu deniyorum acik bırakıyorum, sürekli her kakada banyoda yikiyorum bir care verin bana