Merhaba kızlar. Kızım 3 aylık yalnız 1 haftadır mama reddi yaşıyorum. Önceden çok güzel içiyordu mamasını şimdi 2 ölçeği zorla içiriyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı? Mama içmediği için moralim de bozuluyor. Emme reddini duymuştum bu aylar da oluyor diye de bilmiyorum