Herkese merhaba, bebeğim 2.700 kg olarak 37 haftalıkken dünyaya geldi. Sarılık geçirdik 2.500 kiloya kadar düştü. 1. Ay kontrolünde 3.350 gr, 2. Ay kontrolünde 4065 gr geldi, doktor mama takviyesi konusunda pazartesi günü karar verelim dedi anne sütünden yana kendisi. Her gören iki aylık bebek için çok zayıf diyor. Sizce ne yapmalıyım? Emzirmemin yeterli gelmediğini düşündüğümde sağıp veriyorum beslenebilsin diye…