aysegulg
Diyetisyene başladım ama sütüm çok az olduğu için
Açıkçası sütüm yeterli olsa diyetisyene gitmem gittiğim diyetisyen sütün yağında azalma olur dedi ama benim zaten sütüm çok az ve yetmiyor bu yüzden önemsemedim diyete devam ediyorum
Eğer bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa ve sütünüz çoksa gitmeyin bence