Pnarferah merhaba rahatsız ediyorum ama, bugün oglumjn bandajini çıkardılar, kıpkırmızı orası, çok ağlıyor sürekli kıvranıyor, sizinde böyle olmusmuydu? Doktor güzel dedi ama insan şüpheye düşüyor, krem sürme gerek yok siz bilirsiniz isterseniz sürün dedi, hemşire de bu doktor Krem vermiyor ama sabah akşam sürün dedi. Aldık ikitane merhem, ama canı gidiyor çocuğun ya içim parçalandı