Esinozbdk 43 günlük bebişim 2 gündür kakasını yapamıyor benim zorumla zeytinyağı sürerek yaptrdım bugunde yaptırmadım kendi yapsın diye bekliyorum ama yok yapamadı bundan dolayıda ağlıyor ve sancısı oluyor gibi yapamayınca ne yapmaylıyımmm
M_e_k Esinozbdk damla kullaniyor musunuz? Doktorunuza danisarak bi damla temin edebilirsiniz. Bebeginizi rahatlatacaktir.
Limonzeytin41 Esinozbdk mama kullanıyosanz mamadan kaynaklı olablr bizim öyleydi çnkü. Gaz ve huyszlğu için sab simplex damla aldım işe yaradı mamamızıda değştrdik benıde emiyo ayrıca. Bebeklern 10 güne kadar kaka yapmaması normalmiş doktorumz öyle demşti.
4ocukannesii Esinozbdk 60 günlüğüz ikizlerim var ikisinde de ayni sorun var 4-5 günde bir yapıyorlar hem mama veriyorum hem emziriyorum manalarına zeytin yaği koyuyorum yapıyorlar katı olmadığı sürece problem değil bebeğinize bol bol masaj yapın sırtına karnına ben kovaya su koyup içine oturtuyorum bebeklerimi
Esinozbdk Hem emziriyorum hem mama veriyorum sma biogai damla kullanıyorum bi işe yaramıyo metsilde vermişti doktor ama oda dha cok kotu yaptı sankı sureklı aglamıstı o gun verdıgımde
Esinozbdk 4ocukannesii az önce denedim bende sıcak suya oturtup bı 15 dk durdu öyle zeytinyağı koymadım ama denicem onuda inşallah geçer
Esinozbdk Ayl4tr ay inşallah düzelir valla yapamıyor kendini kasıyor sancı çekiyo gibi geliyo nen üzülüyorum bu sefer onun için
Defnekus35 Kizim 3 aylik ve 14.gununden itibaren ayni sorunlari yasadim gaz sorununu nurse harveys ile çözdük cok rahatlatti 12 gun kaka yapmadığını biliyorum kizimin onuda tatli baden yagi hergun 1 cay kaşığı simdi 2 hune bir kendisi yapıyor hemde dolu dolu