Gulra Bebeğim 5 aylık uyurken dakikada 60 ama uyanıkken ve birşeylerle oynarken dakikada 70-80 karnı inip çıkıyor netde 50 den fazlası sorun diyor. Sizin bebeklerinizin nasıl? Normal midir acaba ya:(
Nazlican Gulra İnternet e bu kadar takılmayın derim konu sağlık olunca, çünkü kendinizi hasta edersiniz :) hiç saymadım ben sayma gereği de duymadım. Ama şüphelendiğiniz bir durum varsa doktor a basvurun
Haticedgn Gulra tövbe yarabbim bacım derrt mi arıyorsun kendine Allah korusun o tarz sıkıntısı olan bir bebek keyifsiz olur emmede sıkıntı çeker uyuyamaz bile
Gulra Nazlican doktora basvurdum ama birşey cıkmadı hatta biri ağır enfeksiyonu var dedi diğeri hiçbirşeyi yok dedi. Teşekkür ederim yorumunuz için internete baktıktan sonra buraya sordum
Nazlican Gulra Ağır enfeksiyon neden kaynaklı oluyormuş ? Tabi sorabilirsiniz :) sadece int e basım agrıyor bile yazsak neler cıkıyor ben o sebepten öyle söyledim. Kendinizi endişelendirmeyin acısından :)
Gulra Nazlican kan tahliline göre dedi ama bir diğeri hiçbirşeyi yok dedi varmı yok mu anlamadım. doğru haklısınız ama endişeleniyorum işte dk da kaç alıyorlar diye