Nisosunannesii İkisi de var. Robot 1 ay çalışmasa ruhum duymaz. Çalıştığı zaman da peşinde geçer vaktim. Dyson ise elimden düşmüyor. Günde 2 kez tüm evi süpürüyorum, akşam eşim yemekten sonra mutfağı süpürüyor, gün içinde en küçük kırıntıda çalıştırıyorum. Kolay çünkü. Bebekli ev kırıntılı ev demek, robot da kırıntı işinde iyi değil. Küçücük alanı süpürmek için haritayı tamamlıyor resmen. Bir de süpürsün diye dip köşe ev topluyorum.