Yaşadığım yerde hastane yok sadece sağlık ocağı var oğlumu götürdüm çok ağlıyordu birazda ateş yapmıştı diş zannettik 5 aylık sağlık ocağına götürdük üşütmüş bu dediler antibiyotik iburamin zero notuss şurup 3 tane şurup verdi kullanıyorum 2 gündür ama öksürük bir türlü geçmiyor uyurken de öksürüyor nasıl yapıcam ben ya