Deletedmom110 Bebek büyüdükçe daha kısa süre emip doyar gibi bir durum var mı? 8 gün sonra 4 aylık olacak,iki haftadır falan gündüzleri beş dakikadan fazla emmiyor ittiriyor. Eskiden 20 dk yarım saat memede dururdu. Kasları kuvvetlendi de daha mı hızlı emiyor acaba?
03saliha06 Deletedmom110 aynen öyle canım artık uzun süre memede durmuycak durdugu zamanda genelde diş cokardığı döneme denk gelicek o yüzden durucak😊
Bbgs Deletedmom110 benim bebeğim de 3.5 aylık aynı sizin dediğiniz gibi çok fazla emziremiyorum itiyor beni ve çığlık atıyor☹️ Meme reddi olduğunu düşünüyorum. Uykusu geldiğinde alıyor birtek. Uyanıkken de taş çatlasın 8-10 dk emiyor.
AtaTrkmn Deletedmom110 benimki 2 ay 26 günlük 2 aydan sonra hep öyle 5 dakka emiyo zorluyorum istemiyo ağlıyo doktorumuz 5 dakkada alacağını alıyodur dedi. Bende doymuyodur sandım kilo takibi yaptık çok şükür alıyo kilosunu🙏
Deletedmom110 Bbgs birebir aynı canım ben de meme reddi olduğunu düşünüyorum ama acıksa da yer diyorum bi yandan.
Deletedmom110 AtaTrkmn oh çok sevindim çok teşekkürler🙏🏼 Bu kadar az emmeye süt azalır diye korkuyodum
Cnsln Bebekler ortalama 2 Aydan sonra emmeyi tamamen öğreniyor ve 5 dkda alacağını alıyor endişe etmeyin memedeyken huzursuz değilse meme reddi değildir
Deletedmom110 Cnsln çok teşekkürler sevindim öyleyse. Huzursuz değil de uykudan uyandığı anlat dışında beş saniye çekiyo sonra boralıyp doğruluyo etrafa bakıyo sonra tekrar beş saniye emiyo. Oturma ve etrafa bakma sevdasından memede duramıyo uykulu değilse