Merhaba kızlar dünde sormuştum ama şimdi şunu öğrenmek istiyorum burda doğalgaz yok o yüzden elektrikli kombi koymuşlar dairelere yani bu kendi içinde devir dair yapanlardanmış bende tam bilemiyorum çok yakar mı ortalama ne kadar elektrik faturası gelir kullanan ya da bilen var mı