merhaba sevgili anneler 🌼 düne kadar sağ göğsümde herhangi ağrı sancı farklı hiç bişey yoktu gece Saat 1-2 gibi göğsüm hafif ağrıdı dedim süt doldu galiba oğlumu emzirmek istedim 2 çekti bıraktı sabahta göğüs ucum sütyenin kenarında çıkmış kaymış yani sabaha karşı ağrı vardı hissettim dedim süt doldu galiba oğlumu tekrar emzirdin sabah uyanınca gene ağrı var gene emzirdim ama geçmedi aynadan bakıyorum sağ göğsüm sola göre şiş duruyor sağım yaptım 1 yemek kaşığı anca geldi