Asyaa22 Kızlar haftaya kırkımız cikcak bebeğimin çok tükürüğü oluyo bazen akıyo yutmakta da zorlanıyo bazen acaba her yenidoğan da olurmu
Linaduygu Asyaa22 evet normal. 3bucuk aylık hala bol tükürük var agu yapmaya çalışırken daha komik ses çıkarıyor 😂
Neslihan-55 Asyaa22 bizimde öyle olmuştu boğulur gibi oluyordu zamanla düzeldi doktora da sormuştum hatta tükürük bezleri gelişiyor yutkunmayi da öğrendiği için yabancı cisim sanıyor demişti gene de doktor kontrolünde doktorunuza hatırlatın 🥰
Neslihan-55 sadeturkkahvesi11 2.5 sene oldu tam hatırlamıyorum ama 40 çıktıktan bir kaç hafta geçince geçti