Cnslrsln benim bebeğimde 18 günlük. Başlarda mama vermek zorunda kaldım göğsü tutmadığı için sma marka kullandım öyle iştahla içiyordu ki biberonla, sonra zor zahmet anne sütüne memeye alıştırdım, şimdiye nazaran doğduğunda daha kolay yapıyordu kakasını sanki şimdide zorlanıyor kıpkırmızı oluyor şekilden şekile giriyor bende yeni anneyim etrafıma soruyorum niye böyle zorlanıyor diye sürekli video izliyorum anladığım bebeklerin gazını çıkartırken veya kakasını yaparken makatını gevşetmeyi bilmemesi, mamayla ilgisi yok ıkınmasının bence