ArYa19 walla ben bizim yemeklerde biraz değişiklik yaptım o kadar) baharatları atmıyorum zaten sonradan tabağımıza yerken atıyoruz, salçayı 8 aydan ekleyebiliriz zaten, tuz için bende aynısını duymuştum ama bu konu hakkında kimi doktor kullanmayın kimisi de kullanılabilir çünkü sonuçta tuzunda faydaları çok diyorlar yani ikiye ayrıldılar) o yüzden bende az bişey atıyorum ama bize az gelirse onu da sonradan tabağa ekliyoruz ne yapalım)