birprensannesi0208 doğum çok iyi geçti , doğumdan sonra hiç ağrım olmadı çok iyi geçti hemen ayaklandım ama gel gelelim zaman geçtikçe belim ayaklarım bacaklarım el eklemlerim sırtım geçmeyecek şekilde ağrımaya başladı, giyinirken hatta ilk yürümeye başlarken bile ayağımın üstüne basamıyorum. Fizik tedaviye gittim eğer emzirmiyo olsaydım buna yönelik ilaç verecekti . MR çekilecek perşembe günü . Daha önce de çok çektirdim devlette çektirdiğimde kıyafetlerimi çıkarıp hastane elbisesi giydirmişlerdi. Metalleri çıkarttırmışlardı .