sua 4,5 ay önce doğum yaptım. Hâlâ adetim gelmedi. Ayrıca kilom da çok gitmedi. Sizce regl başlayınca kilo verme hızlanır mı ? Bir de şu an Cerazette doğum kontrol hapı kullanıyorum acaba o kilo durumunu etkiliyor mudur ?
Ecrin4161 sua bende merak ediyorum iki buçuk ay oldu adet olmadım kilo hiç gitmedi acaba regl den sonra kilo verirmiyim diye düşünüyorum
Dtkubra sua doğum yapalı 10 ay oldu bende daha adet olmadım 10 gün önce doktora gittiğimde bebeğim emdiği için normal olduğunu söyledi. Ultrasonda falan da çok temiz çıktı sıkıntı yokmuş. Bebeğiniz emiyorsa normaldir muhtemelen ☺️
Hasret67 sua bende doğum yapalı 3 ay olacak nerdeyse hiç adet olmadım. Bi doktora gideceğim p.tesi inşallah. Emziriyor musunuz acaba ilaç kullanıyormuş sunum ya
koala_ Bende doğumdan sonra kontrole gittim sordum adet olmuyorum falan nedir neden diye doktorum kimi insanlarda emzirme süresi devam ettiği kadar adet olmazmış emzirmeyi bıraktığı zaman hasta olursun demişti 5 aylıkken emmeyi bıraktı oğlum sütümde kesilmisti zaten çok az geliyordu tam 1 ay sonra hasta oldum yani korkulcak bisi değil tabi daha uzun sürerse o zaman gidin yani emzirme olayı ne zaman biterse o zamanda hasta olabilirsiniz ki kilo konusunda çok Bi zorluk çekmedim ben iç karnım geniş olduğu için hamilelik boyunca 10 kilo aldım doğumdan sonra 5 ay içinde verdim adet olmadığım halde bünye den bünyeye değişiyor sanirim hamile kaldığımda 49 dum simdi ise oğlum 11 aylik 48 kiloyum yemek bulaşık ev işleri zaten o kilolarınızdan yavaş yavaş kurtuluyorsunuz merak etmeyin
sua Hasret67 Evet emziriyorum kullandığım doğum kontrol hapı süte geçmeyen bir ilaçmış. İnşallah regl olunca şu kilolardan da kurtuluruz +10 kiloyla kaldım asla veremiyorum.
Hasret67 sua ben doğum öncesi kiloma dönmek için 2 kg kaldı. Bende soracağım o ilacı işimi şansa bırakmak istemiyorum 🙈 inşallah hamile falan değilimdir de
Deletedmom_62 sua bana o doğum kontrol hapi kilo yapıyor dedi hemşire. zaten kilolu olduğum için onermedi belki sizin de o yüzden gitmiyo
Deletedmom_62 sua eger emzirmeyip mama veriyosan kilo o yüzden gitmemiş olabilir. bir de kilolu bir insansan belki yumurtalarını etkilemiştir ondsn hâlâ regli olamamissindir
Deletedmom_62 sua hayır önermedi sadece bu ilac konusunds bilgi vermisti ben o zaman daha hamile olduğum icin birşey önermedi
serebro sua sezaryen sonrası 6.ayda regl olmustum ama düzene girmesi 1 yılı buldu. İlk zamanlar 15 gün kadar gecikme oluyordu tam kafayı yemelik yani. Emzirdiginde süt hormonu dolayısıyla bir süre regl olmayabilirsin ama yumurtama devam ediyor yani hamile kalmama durumu yok. Regl olunca da kiloda aşırı değişim olmadi ama o asiri siskinligim gitmişti
sua Ben de kilo almıyorum ancak bir yerde kaldı inmiyor bu durum can sıkıcı. D. Kontrol hapından mı acaba neticede hormonsal bir ilaç