serebro site sakini olarak yapmamanızı öneririm, çünkü aksilikler, beğenmemeler, problemler çıkacaktır yüz göz olursunuz komşularınızla. Paraya ihtiyacım var yapmak zorundayım diyorsanızda birilerini araştırın kaça yaparsın diye sorun ya da eski yapan kişiyi bulun fiyat sorun ona göre kafanızda netleşir. Burdaki rakamlar çok sağlıklı çıkmaz kimi 1000 der kimi 5000 😅