Mutluluğunuzu nesnelere bağlamayın ilk buradan başlayın. Aynı şeyler bende de oldu. Kıyafet,parfüm, ev eşyası vs.. kargo açınca mutlu oluyorum aynı günün akşamına yine eski Halime dönüyordum🥲 güzel bir kahvaltıyla mutlu olmaya çalıştım mesela (bebeğim küçük, ikinci bardak çayı içebildiysem benim için lüks oluyor) bide kimseyle kendinizi kıyaslamayın; bizim ailede hiç böyle şeyler olmaz, inanın hiç duymadım annemden babamdan, bak gördün mü şunlar şu arabayı evi almışlar diye. Ama eşim ve ailesi böyle bir ortamda büyümüş. Eşim misal güzel kahvaltı yaptı, instagrama girdi arkadaşının ev aldığını gördü diyelim, hemen kıyaslıyor, biz sürünüyoruz adam ev almış ne şanslı vs. Bu tavırları tuhafıma gidiyor. Bence herkesin rızkı başka. Ev aldı ama nasıl aldı, ne bedeller ödedi insanlar buraları bilmeden imreniyor