Arkadaşlar 1 yıl önce mastit oldum antibiyotik aldım doktor yazmişti.
1 hafta önce oğlum gögüs ucumu ısırınca önce su topladı sonra da yara oldu emdikçe kanadı vs o gögsümü emzirdim ama çok değil yani 3-5 dk sonra zorla bıraktırdım süt kalmasın diye ama kalmiş ki dün gece gögsüm sertleşti şimdi morardı bi kenarı aynı 1 yıl önceki gibi . Şimdi acıya dayanabildigm kadaer emziriyim ama ne yapsam geçer bu sefer artık antibiyotik kullanmak istemiyorum