Hanımlar sol göğsüm dün geceden beri ağrıyordu süt fazla diye sağdım ama geçmemişti ağrısı… bugünde sol göğsümde tek kanalda sıvı akıntı var süt gibi ama rengi süt kadar yogun değil… bebeğim sol mememi geceden beri emmiyor emmeye başlayınca ağlıyor bu durum başına gelen var mı🧐 internette kansere kadar yoku var diyor ben mastit diye düşündüm yada bi süt damarım tıkanmıştır diye düşğndüm ama 🥺🥺