Merhabalar kızım 22 günlük dün aşırı ağladı gazı olduğunu düşündüm gaz masajı yaptım ama nafile hastaneye gittik rontgende baya gazı vardı lavman yapıldı lavmandan 1 saat sonra tuvaletini yaptı kıvamı normaldi ama ağlamaya devam edip bir süre sonra uyudu sabah yine normal kıvamda yaptı ama ağlaması durmadı kendi doktorunu aradım bebek aç olduğu için kakasının azaldığını kabız olmadığını söyledi bu durumu yaşayan var mı?